Buraya duyuru, yenilik, tebrik, twitter akışı veya herhangi bir şey gelebilir..
Facebook | Twitter | Youtube | Google

Yagli Boya Efekti

Yagli Boya Efekti İçin Etkili Aramalar : - - - - - - - - - - - - Merhaba arkadaşlar yine bir video ile karşınızdayım.Bu video yine photoshop ile alakalı.Bu sefer önceki videomda söylediğim gibi yağlı boya efekti vermeyi gösterdim.Umarım işinize yarar , bundan sonrada bir çok video gelecek oyun ve programlar hakkında , tekrar söylemek istiyorum bütün bu videolarımızın genel başlığı "Onurla Bilgisayarda" olacak.Bu videoların amaçları sizlere bir şeyler gösterip  öğretmek.Bunun içinde bir çok video çekmeye çalışacağım.Malum okullar açıldı 10.sınıf öğrencisiyim ve Anadolu lisesinde olduğum için sayısal seçmek istedim.Bu yüzden bu sene derslerim dahada zorlaşacak ve çok çalışmam gerekecek.Elimden geldiğince videolar çekip sizlere sunmaya çalışacağım.Şimdi gelelim dersimize ;



İşte sonucu siz görün .Bundan daha güzellerini elde edebilirsiniz hiç de zor değil.Yapmanız gereken sadece video da göstermiş olduğum ayarlarla oynayarak istediğiniz efekti oluşturabilirsiniz.Eminim daha da güzellerini elde edeceksiniz.

videomdavar

Sizlerden tek istediğim bana destek vermeniz ve videolarımı beğenip yorum yapmanız.Sonuç da bunlar karşılığından sizden pek bir şey istemiyorum.Yararlı videolar çekmeye devam edeceğim , bu arada oyunlar hakkında video istendiğini öğrendim.Bu benim çok hoşuma gitti açık konuşmak gerekirse heveslendim.Oyunlar hakkında videolarda umarım en yakın zamanda çekmeye çalışacağım.Bir daha ki konumuzda görüşmek üzere.

 

Bu Yazı Hakkında Birseyler Demek İstermisiniz ?

  1. Güzel bir anlatım olmuş eline sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim , umarım dahada güzelleri gelir :)

    YanıtlaSil
  3. eline sağlık güzel bir anlatım olmuş.

    YanıtlaSil
  4. Yorumun için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. onur kardeşim ben mustafaözkara beni bi ararmısın

    YanıtlaSil
  6. İletişim bilgilerinden ulaşabilirsin.

    YanıtlaSil
  7. Ceyda Yazıcı15 Ekim 2013 13:53

    çok işime yaradı gerçekten hoş bir çalışma.

    YanıtlaSil
  8. Daha iyileri için uğraşıyorum.Yorum için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  9. Güzel bir anlatım olmuş, teşekkürler..

    YanıtlaSil
  10. Ben teşekkür ediyorum :)

    YanıtlaSil