Buraya duyuru, yenilik, tebrik, twitter akışı veya herhangi bir şey gelebilir..
Facebook | Twitter | Youtube | Google

#kisabirsureyoktum

#kisabirsureyoktum İçin Etkili Aramalar : Merhaba arkadaşlar konuya şöyle güzel bir başlık atmak istedim.Konu başlığımda da belirttiğim gibi kısa bir süre yoktum ve paylaşımlara tüm hızıyla devam edeceğim.Açık konuşmak gerekirse günümün çoğu vaktini okula veriyorum ve bundan arta kalan zamanlarda bilgisayar oyunları oynuyorum.Kısa bir süre öncesine kadar bilgisayar oyunları bu kadar çok ilgimi çekmiyordu.Ama grafik bakımından bir çok güzel oyunlar var bunları gördükçe oynamak istiyorum.Elimden geldiğince oyun oynadım ve artık siteyle ilgilenmem gerektiğin anladım.Yavaş yavaş  hatta hızlı bir şekilde bilgisayar oyunlarını bırakacağım.Ama ne yazık ki siteyle yine çok ilgilenemeyeceğim .Derslerime yoğunlaşmak istiyorum.Bu arada bu olmadığım süre zarfı içinde "Sorularla Seo" adlı kitabı rica etmiştim satıcılarından.Bunlarda beni kırmayıp hediye edeceklerini söylediler ve kitabımı sabırsızlıkla bekliyorum.

Sitemde hızlı bir şekilde paylaşımlar yapmak istiyorum.Özellikle video bakımından bir Photoshop ve bir oyun hakkında video çekmek istiyorum.Ayrıca önümüz kurban bayramı ve bayram ile alakalı bir konu açacağım.Aynı zamanda sitemde "Filmler" adlı bir sayfa oluşturup yerli ağırlıklı olup , yerli ve yabancı sevdiğim filmleri paylaşacağım.Bunu aslında biri bana tavsiye etti mantıklı buldum.Sorularla Seo kitabım gelince okuyup sık sık size kitap hakkında yorumlarımı paylaşacağım.Okumadan bir şey diyemem fakat çok heyecanlı olduğumu söyleyebilirim.Video çekme konusuna tekrar gelecek olursak video gelmemesinin sebebi Mikrofunumun sorunudur.Aslında video çektim fakat ses olmaması çirkin bir hal aldı.Bu canımı sıktı bayramdan sonra bir mikrofon almayı düşünüyorum.Bilgisayarımda sağlam çok güzel bir bilgisayar değil bu yüzden elimden geldiğince çok oyun ve çok program hakkında video da çekemiyorum.Elimden gelenini yapmaya çalışıyorum umarım zevkli konular gelecektir.Sağlam bir bilgisayarım olsaydı emin olun bir çok program ve konu gelecekti.Hedeflerim büyük ve bu hedeflerim için çalışacağım.Sizlerin dikkatini ilgisini çeken ihtiyacınız olan bir çok konu olması için elimden geleni yapacağım.Sizinde isteklerini yorumlardan veya iletişimden bekliyorum.Bende sizlere yardım etmeye çalışacağım.Umarım bir daha bu kadar süre siteyle ilgilenmemezlik yapmam.Bu benimde canımı çok sıktı böyle bir şey bir daha olmayacağını düşünüyorum.

Bundan sonraki Photoshop hakkındaki videom göz ve dudak rengi değiştirmek olacak.Umarım bu videoyu da hayırlısıyla çeker sizlere sunarım.Oyun hakkında ise Gta vice city veya Gta San andreas düşünüyorum.Ben bu videoları çekerken bu konuları açarken sizlerden tek istediğim beni takip edip yorumlarınızı dile getirmeniz.Başka bir şey istemiyorum.Sizlere Photoshop hakkında bir çok video  sizleri bilgilendirmek istiyorum.Faydalı adım adım videolar çekiyorum.Umarım işinizi görüyordur ve tahminim bir çoğu işinizi görür. Photoshop indirmede sıkıntı yaşatanlar yorumlarda belirtebilirler bende yardımcı olmaya çalışırım. Benden yeter ki isteyin ben sizlere yardımcı olayım.Sorularınız veya önerileriniz için e-mail adresim ;

destek@onuryzc.com

Bu Yazı Hakkında Birseyler Demek İstermisiniz ?

  1. Ceyda Yazıcı15 Ekim 2013 13:39

    Kısa bir süre olmayışın kötü oldu gerçekten. bilgilerin işe yarıyor. döndüğüne sevindim.Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Bende teşekkür ederim.Bir daha gitmemeye çalışacağım inşallah :)

    YanıtlaSil