Buraya duyuru, yenilik, tebrik, twitter akışı veya herhangi bir şey gelebilir..
Facebook | Twitter | Youtube | Google

Gölge ve Yansima Efekti !

Gölge ve Yansima Efekti ! İçin Etkili Aramalar : - - - - - - - - - - - - - Merhaba arkadaşlar dediğim gibi programlar ve oyunlar hakkında bir çok video çekecektim , eğitici ve öğretici anlamda.Sırada ise Photoshop'da gölge ve yansıma efekti hakkında bir video oldu , 2. videom.Umarım devamı gelir , desteklerinizi bekliyorum.Sık sık video çekmeye çalışacağım malum okullar açıldı.Umarım daha bir çok video sunarım.Zaten oyunlar hakkında da video çekmeye karar verdim.Umarım başarabilirim.Aslında sorun olan tek şey bilgisayarım.Sağlam bir işlemciye sahip değilim.Buda benim planlarımı engelliyor.İnşallah bu sorunu ortadan kaldırmaya çalışacağım.Tekrar söylüyorum tüm bu çektiğim ve çekeceğim videoların temel başlığı "Onurla Bilgisayarda" olacak.Şimdi ise videoya gelelim ;


Bundan sonraki videom Photoshop'da yağlı boya efekti olacak. Umarım bu videomuz işinize yarar.Lütfen bir yorum bırakmayı unutmayın.Sizlerinde istekleriniz var ise iletişim kısmından veya iletişim bilgilerimden bana ulaşabilir her konuda yardım isteyebilirsiniz.

Bu Yazı Hakkında Birseyler Demek İstermisiniz ?

  1. Video güzel olmuş denedim yapabildim.Çok iyi anlatmışın.Yağlı boya efektini bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. En yakın zamanda o video da gelecek inşallah :)

    YanıtlaSil