Buraya duyuru, yenilik, tebrik, twitter akışı veya herhangi bir şey gelebilir..
Facebook | Twitter | Youtube | Google

Photoshop ile 3D Yazi yaziyoruz

Photoshop ile 3D Yazi yaziyoruz İçin Etkili Aramalar : - - - - - - - - - - - Merhaba arkadaşlar bundan sonra artık sık sık video çekip sizlerle paylaşmak istiyorum.Bu videolar sadece programlar değil oyunları da kapsayan videolar ve bütün bu videolarımızın konu başlığı da "Onurla Bilgisayarda" olacak.İlk videomuzu çektik , sizlere bu videoda Fotoshop da 3D yazı nasıl yazılır onu gösterdim .Photoshop'a yeni başlayanlara rehber olacak bir video , devamı da gelecek.Zaten oyunlar hakkında da video çekmeye karar verdim.Umarım başarabilirim.Aslında sorun olan tek şey bilgisayarım.Sağlam bir işlemciye sahip değilim.Buda benim planlarımı engelliyor.İnşallah bu sorunu ortadan kaldırmaya çalışacağım.Sizlerden tek istediğim desteklerinizi lütfen esirgemeyin.



Bundan sonra Photoshop da gölge ve yansıma efektini göstereceğim. Umarım bu videomuz işinize yarar.Lütfen bir yorum bırakmayı unutmayın.Sizlerinde istekleriniz var ise iletişim kısmından veya iletişim bilgilerimden bana ulaşabilir her konuda yardım isteyebilirsiniz.

Bu Yazı Hakkında Birseyler Demek İstermisiniz ?

  1. Kolay bir yöntemle güzel bir sonuç oluşmuş.Devamını bekliyorum..

    YanıtlaSil
  2. Devamını getiricez :)

    YanıtlaSil
  3. onur abi bu programı nerden indirebilirim bi link atabilirmisin

    YanıtlaSil
  4. O konu hakkında bir konu açacağım :)

    YanıtlaSil