Buraya duyuru, yenilik, tebrik, twitter akışı veya herhangi bir şey gelebilir..
Facebook | Twitter | Youtube | Google

Pes 6 sizin için upload ettim !

Pes 6 sizin için upload ettim ! İçin Etkili Aramalar : - - - - - - - - - - - - Merhaba arkadaşlar , bundan önceki konuda bahsettiğim oyunlar arasında bulunan pes 6 oyununu sizin için uzun upload ettim ve yardımcı olacak video çektim.İlk sesli video denemem ,  sizler için yaptım inşallah beğenirsiniz.Videomda oyunu nasıl kurmanız gerektiğinden bahsettim , aynı zamanda videoda lig kurmayı da gösterdim.Boyutu az olduğu için bilgisayarınızda pek sorun yaratmayacaktır.Rahatlıkla bir çok bilgisayarın kaldırabileceği bir oyundur.Zevk alacağınızdan şüphem yok.Umarım umduğum gibi gider ,  sizler için upload etmiş olduğum ve çekmiş olduğum video için sadece bir yorum istiyorum :D

Tekrar şahsi fikrimi söyleyeyim ben bu oyunu oynarken gerçekten de eğleniyorum ,  buraya bu videoyu koymamın asıl sebebi de o  , aynı zamanda bilgisayarınızın rahat kaldırabileceği bir oyundur.İndirmiş olduğunuz dosyanın içinde aynı zamanda "settings" dosyası da vardır.Bu dosya sayesinde bilgisayarınıza ek olarak " joystick" bağlayabilirsiniz.

Dosya boyutu : 469 MB

indir-buton

Pes 6 kurma ve lig oluşturma Video :



Oyun esnasında çıkan sıkıntılar için iletişimden veya iletişim bilgilerinden bana ulaşabilirsiniz.Elimden geldiğince yardım edeceğimi sakın unutmayın.Benim bilgisayarımda 64 bit kurduğum zaman oyunu açamamıştım ,  eğer sizde de öyle bir sorun olursa 64 bitde açılmıyor demektir.Benim bilgisayarıma aldanmayın siz yinede deneyebilirsiniz.İstek paylaşımlar için yorumlarda belirtebilirsiniz.

Bu Yazı Hakkında Birseyler Demek İstermisiniz ?

  1. Pes 13 varken bunu tercih etmem.Ancak fantezi amaçlı oynanabilir.%100 Türkçesi Var mı ?

    YanıtlaSil
  2. Pes 13 le pes 6 arasındaki farkı söylememe gerek varmı ? Bencede yok çünkü pes 13 grafik açısından pes 6 dan çok daha iyi olsada aynı zamanda pes 6 dan daha da büyük bir boyuta sahip (dosya boyutu) bu yüzden pes 6 hakkında böyle birşey yaptım :) %100 türkçesi derken ? Yani oyunun işine yarıyan her bölümü hemen hemen türkçe :) Spikerde...

    YanıtlaSil
  3. Emirhan İşler7 Eylül 2013 13:09

    Teşekkürler açtı onur :)

    YanıtlaSil
  4. Rica ederim :) Umarım devamını getirmeye çalışırım.Destekleriniz için saolun.

    YanıtlaSil
  5. onur abicim oyun açılıyo videonda tam ekran olmuyor demiştin ama bende tam ekran olsun hiçbir sorunsuz oynanıyor bide 2 kişilik maç oynamak için ne yapabilirim nasıl oynanabileceğini söylersen mutlu olurum inşallah daha güzel şeyler paylaşabilirsin!

    YanıtlaSil
  6. Beni iyi dinlersen " BEN VİDEO ÇEKTİĞİMDEN DOLAYI TAM EKRANDA SORUN OLUYOR" dediğimi duyarsın.Ayrıca 2 kişilik oynamak için "joystick" ihtiyacın var yani oyun koluna , bunu bilgisayarına bağlayıp indirmiş olduğun dosyanın içindeki "settings" dosyasına girip 2. Oyuncunun aracını joystick seçerek oynayabilirsin.

    YanıtlaSil
  7. tmm onur abi teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  8. onur abi 2player i joystick yapamadım nasıl olduğunu biraz daha ayrıntılı yazabilir misin??

    YanıtlaSil
  9. Settingsen seçiyorsun bu kadar basit :)

    YanıtlaSil
  10. Onur onu demek istemedim settingsten nasil seciyoruz

    YanıtlaSil
  11. Bilgisayarına kol bağlıyorsun daha sonra settings girip player 1 veya player 2 seçip device bölümünden kolu seçiyorsun.Tamam diyip oynunu oynuyorsun.

    YanıtlaSil
  12. ben oyuna giriyom edit yeri gelmiyor yardım edermisin lütfen

    YanıtlaSil
  13. siyah ekran geliyo hangisi oldugunu secemiyom

    YanıtlaSil
  14. takım secin yerinde fenerbahce yok ya

    YanıtlaSil
  15. onur galatasaraydaki kadorm full dolu oldu nasıl kovucam oyuncu yardım edemrisin lütfen!

    YanıtlaSil
  16. Abi Bana Spor Toto Süper Lig yaması atarmısın 2013 yılının olursa daha iyi olur

    YanıtlaSil
  17. Elime geçerse paylaşırım :)

    YanıtlaSil
  18. Transfer Haftası geldiği zaman görüşmeler bölümünden Takımım bölümünü seç ve hangi oyuncuyu istiyorsan oyuncuya tıkla "Bırak" seçeneğine tıkla.Eğer transfer ediceksen yine aynı yerden bırak yerine "Enter Team Player for Possible transfer" seçeneğini seç.

    YanıtlaSil
  19. Fenerbahçe mevcut.

    YanıtlaSil
  20. Sorularınız cevaplandırıldı.

    YanıtlaSil
  21. Notebook daysan normaldir En alt alanda yazar.Ama diğer bilgisayarlarda bunu yapmaz.Oyunu tekrar indir tekrar kur.

    YanıtlaSil
  22. Dediğim gibi bilgisayarın Notebook olduğundan dolayıdır.Bu yüzden en alt alanda oyunu alt alanında Beyaz şeridin üstünde hangi sayfa varsa ismi yazar :)

    YanıtlaSil
  23. Selam kardeşim ben oyunu yükledim dediklerini yaptım ama sorunum şu mod fln diyor 8 kişilik oynanabilir falan diyor ve penaltılar 1 kişilik 2 kişilik dostluk maçı gibi seçenekler var nasıl düzeltebilirim kendi takımımı ve adamımı yapmak istiyorum :)

    YanıtlaSil
  24. Sorunuzu tam anlayamadım ama videomuzu izlerseniz halledebilirsiniz :)

    YanıtlaSil
  25. abi rar dosyasını nerden bulacağız

    YanıtlaSil
  26. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  27. lütfen yardım edin bende bu hatayı veriyor the game is not properly installed

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BANADA ÖLE HATA VERİYO Bİ ÇÖZÜMÜ YOK MU YA

      Sil
  28. !!!!!!!!!!!!!!!!!ABİ GÖZÜNÜ SEVİM Bİ CEVAP YAZ BENDE ''THE GAME İS NOT PROPERLY İNSTALLED'' HATASI VERİO NAPCAM ABİ NE YAPTIYSAM İNMEDİ ÇOK OYNAMAK İSTİYORUM Bİ YARDIM ET ALLAH İÇİN YA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil