Buraya duyuru, yenilik, tebrik, twitter akışı veya herhangi bir şey gelebilir..
Facebook | Twitter | Youtube | Google

Okullar aciliyor!

Okullar aciliyor! İçin Etkili Aramalar : Merhaba arkadaşlar  bu konuda biraz okuldan bahsetmek istedim.Biliyorum bir çoğunuz belkide hemen hemen hepiniz okuldan bahsetmemi istemiyorsunuz.Bir yerden başlamak lazım aslında 3 ay gibi uzun bir tatil bence yeter artar mantıklı düşününce fakat bizim öğrenci bünyemize bu tatil çok az geliyor.Aslında bir yönden de mantıklı düşününce de az.Yani yıllarca okuyoruz , kimi zaman stres altına giriyoruz , sabahın köründe kalkıp okula gidiyoruz buda yetmezmiş gibi bazılarımız dershane dolayısıyla hafta sonları da erken kalkıyor ve tüm günlerimizi harcıyoruz.Yani okul diyoruz bilgi yuvası diyoruz ama bence içinde pek çok gereksiz bilgide var.

Derste hocamıza "Hocam bu hayatımızın neresinde çıkacak ? " diyoruz aslında bu soruya kimse net bir cevap veremiyor.Bana şimdi kimse gelip de "mantığınızı geliştirecek" gibi cümleler kurmayın.Çok gereksiz konular var , hemde gerçekten de çok gereksiz.Eğitim sistemi zaten başlı başına yanlış bir düzeyde.Ya ilk okulda özellikle resmi sevmeyen bir insana zorla resim dersi verdirip uğraştırmak saçma.Bir insan resmi değilde matematiği çok seviyorsa ona resim dersi vereceğinize o saatte matematik dersi verebilirsiniz.Benim işte burada söylemek istediğim olay da bu.Biz öğrencilerin boş yere çok vakitlerini alıyorsunuz.Bizlerinde zamana ihtiyacı var , okuldan geliyoruz evde ders çalışıyoruz.Zaten özellikle lisede dersler arttığından okuldan da eve geç geliyoruz.Ne kaldı bize ?  Şimdi hazırlan ödev yap.Sonra yat uyu ertesi gün tekrar okul.Bakın bu yüzden çoğu öğrenci okumak istemiyor veya başarısız oluyor.Fizik sevmeyen birine zorla fizik dersi niye ? Onun yerine sevdiği bir dersi verseniz.Buna göre derslikler oluştursanız ?

Birde bunlar yetmezmiş gibi devamsızlığı 10 güne indiriyorlar.Ne istiyorsunuz.Çoğu öğrenci sınıfta mı kalsın ? Sözlü notları da kalkmış.Bizlerden ne istiyorlar anlamıyorum.Bu yüzden çoğumuzun notları kötü.Hangi öğrenci 5'de veya 6'da eve geldikten sonra ders çalışmak ister ,  bir de onca ders görmüşken ?

Bu Yazı Hakkında Birseyler Demek İstermisiniz ?

  1. gerçekten onur abi haklısın keşke olsa bu sistem

    YanıtlaSil
  2. Bizde istiyoruz :)

    YanıtlaSil
  3. Emirhan İşler14 Eylül 2013 15:28

    Başlıyor bela :(

    YanıtlaSil
  4. Ne yazık ki!

    YanıtlaSil
  5. Yani 9. Sınıf bayaa zordu.umarım 10 o kadar olmaz.Ama mecburuz çalışmalıyız.Gelecek ..

    YanıtlaSil
  6. Bildiğim kadarıyla 9.sınıf en zoruydu.Ama birde ben Anadolu okuyorum , sayısal seçtim benim için dahada zor olabilir.Hem devamsızlık düştü hemde sözlü notları kalktı :)

    YanıtlaSil