Buraya duyuru, yenilik, tebrik, twitter akışı veya herhangi bir şey gelebilir..
Facebook | Twitter | Youtube | Google

Oynadigim ve önerdiğim oyunlar !

Oynadigim ve önerdiğim oyunlar ! İçin Etkili Aramalar : Evet arkadaşlar yine bir konuda beraberiz.Girişim hoşuma gitmedi her neyse konumuza geçelim.Böyle bir konu açmamın amacıda aslında bir arkadaşımın ricası oldu.Sorusu şuydu ; ne tarz oyunlar oynuyorsun?  Sence ne oynamalıyım ? Bende bu konu hakkında bir yazı yazmak istedim.Öncelikle benim oynadığım oyunlar , oynadığım seviye düzeyi hakkında ve daha sonra oynamadığım , fakat bildiğim ve bunlar arasında önerebileceğim oyunlar hakkında bilgiler vermek istiyorum.Önce oynadığım oyunlara geçelim ;

- Gta Vice City

Aslında bu oyun gerçekten de güzel.Çok zevkli görevleri var  tabi bir o kadarda zor.Aynı zamanda ben oynarken çok eğleniyorum.Eğer bu tarz bir oyun oynamak istiyorsanız kesinlikle bu oyunu öneririm.Serileri de kendisi gibi muhteşem.

- Gta San Andreas

Bu oyun Vice City' e göre daha gerçekçi.İki oyun arasındaki farklar sadece görevlerden ibaret değil.Oyundaki bir kaç özelliği de var elbet de.Örnek vermek gerekirse Vice city' de açlık sistemi yok.

-Minecraft

Minecraft , desenli küplerle tasarım yapmanızı sağlayan basit 3-boyutlu bir oyundur.16 mayın 2009 yılında halka açılmıştır.Oyunun 2 modu vardır "Yaratıcı" ve "Hayatta kalma" modları bulunmaktadır.Yaratıcı modun da bir çok ev , bina  gibi bir çok şey tasarlayabiliyorsunuz.Hayatta kalma modunda ise bir çok maden bulup gelişmeye çalışıyorsunuz.Bunuda tavsiye edebilirim.

- Pes 6

Bu oyunu oynamamın tek amacı kasıntısı çok az ve bir çok bilgisayarda oynayabiliyorsunuz.Pes 6 olduğuna bakmadın kısa bir dosya aktarımıyla 2013 oyuncularını güncelleyebiliyorsunuz.Buda gayet kullanışlı.Özellikle lig de çok zevkli vakitler geçirebilirsiniz.

- Pes 2013

Bu oyun pes 6 dan daha iyi.Ama pes 6'yı önermemin nedeni boyutunun kısa olması.Bu sayede bir çok bilgisayarda pes 6 açabilirken , aynı şekilde pes 2013 her bilgisayarda verimli bir şekilde çalışmayacaktır.Ama iyi bir bilgisayarınız varsa kesinlikle tavsiyem pes 2013 , yakında 2014 geliyor.

- Need For Speed II

Bu oyun gerçekten de yarış bakımından güzel bir oyun.Yani elbet de daha iyisi vardır fakat ben bunu oynuyorum.Hiç bir sıkıntı oluşturmuyor.Aynı zamanda ben bu oyunu "Direksiyon takımımla" oynuyorum.Bu daha da eğlenceli oluyor emin olabilirsiniz.Satın almanızı öneririm.Bunun hakkında sizlere ücret tablosu oluştura da bilirim.Söylediğim gibi daha iyisi de vardır ama hem oyunun boyutu bakımından bana kolaylık sağlıyor.

- Age Of Empires II

Bu oyun hakkında bilgisi olmayanlara oyunu anlatmaya kalksam çok uzun bir yazı yazmam gerekebilir.Bu oyunda kendi ülkeni seçip karşı ülkere karşı savaşıyorsun.Bu esnada işçiler çıkartıp onlara tarım alanları kurdurabilir , kaleler veya surlar gibi bir çok yapı kurdurabilirsiniz.Bu sayede düşmanlarınızla savaşıp onları malup edebilirsiniz.Bu oyunun bir çok üst seviyede serileri var.Ama bir çok bilgisayarın kaldırabileceği bir seridir.Tavsiye ederim iyi eğlenceler.

- Max Payne II

Bu oyun hakkında açık konuşmak gerekirse çok derin bilgilere sahip değilim ama bildiğim kadarıyla oyundaki amaç öldürülen eşinin ve çocuğunun intikamını almak.Bunun daha iyi serileri de var diyebiliyorum.Yanlışım varsa kusura bakmayın şimdiden.Bildiklerim bunlar oyun gta tipi yani adamı kullanma şekliniz.Gerçekten de gerilim oluşturan bir oyundur.Oynamak isterseniz kesinlikle tavsiye ederim iyi eğlenceler.

Dediğim gibi arkadaşlar size çok az oyun yazdım bunlar oynadığım oyunların bir kısmı , yani anlatabildiklerim diyebilirim.Bunların çoğu hatta hemen hemen hepsinin boyutları kısa olduğunda çoğu bilgisayarlarda (pes 13 hariç pes 6 dahil ) çok rahatlıkla oynanabilir.Oyunları bulmanız konusunda ayrıca yardım etmeye çalışıcam.Bu kadar uzun yazı için sizlerden sadece 1 yorum istiyorum.Çok mu istiyorum ?

 

Bu Yazı Hakkında Birseyler Demek İstermisiniz ?

  1. Pes 6 halâ var mı ? Ayrıca Football Manager 2013 oynamanı tavsiye ederim.Hem %100 Türkçe hemde Pes'ten daha keyif verici.

    YanıtlaSil
  2. Pes 6 hala var dostum , emin ol çok zevk veriyo.Football Manager 2013 konusuna gelince hiç denemedim.Belki deneyebilirim.Yorumun için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. kardeşim bana pes 6 torrent site önerirmisin acaba

    YanıtlaSil
  4. Ben senin için upload edebilirim :)

    YanıtlaSil
  5. nfs most wanted niye dersen 3 boyutlu gibi ama torrent ten indir ordan indirdim torrent farklı bişe most wanted için oynamanı tercih ederim ben oynuyorum

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel oyunlar gerçekten

    YanıtlaSil
  7. Benim elimden bu kadarı geliyordu :)

    YanıtlaSil