Buraya duyuru, yenilik, tebrik, twitter akışı veya herhangi bir şey gelebilir..
Facebook | Twitter | Youtube | Google

Buralarda yeniyim ve hedeflerim !

Buralarda yeniyim ve hedeflerim ! İçin Etkili Aramalar : Evet arkadaşlar buralarda yeniyim , aslında şu şekilde ifade edeyim , bir süre ücretsiz sitelerde bir iş yaptım.Uzun bir süre bekledim belkide çok daha erken geçmeliydim .com 'a ama şimdiye kısmetmiş.Tabikide bir çok web sitesi kurulumu yaptım.Bunların örneklerini daha sonra verebilirim fakat kişisel olarak ilk web sitem.Çok şey yapılabilir aslında bende zaten bunu göstericem .Elimden geleni yapıcağım , hedeflerim derken nelerdenmi bahsediyorum şu şekilde anlatayım ;

-Elimden geldiğince Ücretsiz bannerlar logolar.
-Elimden geldiğince ücretsiz tasarım örnekleri.
-Elinden geldiğince bir çok photoshop dersleri ve örnekleri.
-Bir çok gündemde damgasını vuran bilgiler.
Ve daha fazlası...

Bunlar için ben sizlerden pek fazla bir şey istemiyorum.Sizlerden tek istediğim destekleriniz ve yorumlarınız.
Umarım bu ricamı kırmaz oldukça paylaştığım yazılara yorum yaparsınız. :)

Bu Yazı Hakkında Birseyler Demek İstermisiniz ?

  1. İnşallah istediğini başarırsın bide biraz daha uzun yazman dahaa iyi olurdu :)

    YanıtlaSil
  2. hayırlı olsun kalıcı olman dileğiyle :D

    YanıtlaSil
  3. HAYIRLI OLSUN

    YanıtlaSil
  4. çok güzel siten var helal olsun kardşeime

    YanıtlaSil
  5. Tüm yorumlar için hepinize ayrı ayrı teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  6. Hayırlı Olsun Kardeşim, En Kısa Sürede Paylaşımlarına Başlaman Dileğiyle ..

    YanıtlaSil
  7. oyun falan da koy Onur abi

    YanıtlaSil
  8. Pes 6 upload ettim , yardıımcı videoda çekilmiştir.Hazırlanıyo :)

    YanıtlaSil
  9. Hayrli olsn kardesm profesyonel siteler gibi olmuş =)

    YanıtlaSil
  10. Elimizden geldiğince

    YanıtlaSil