Buraya duyuru, yenilik, tebrik, twitter akışı veya herhangi bir şey gelebilir..
Facebook | Twitter | Youtube | Google

Yeni Yıl

Yeni Yıl İçin Etkili Aramalar : Merhaba arkadaşlar öncelikle herkesin yeni yılını kutlarım.İnşallah sevdiklerinizle sağlıklı huzurlu ve mutlu bir yıl geçirirsiniz.Yeni yıllar her zaman güzeldir , çünkü bir şey bekleriz ondan.Aslında ben birazda 2013 benim için nasıl geçti onunla ilgili bir yazı yazmak istiyorum.Geçen sene bu günden , düne kadar olumlu ve olumsuz çok şey yaşadım.Hele ki bu seneki eğitim öğretim yılında hayatımda hiç karşılaşmadığım şeylerle karşılaştım.İnsan tabi kide yeni bir şeyler istiyor.
yeniyillll
Zaten geçen yaz tatili hayatımda geçirdiğim en kötü yaz tatiliydi.Bence bana kalırsa 2013 ün en güzel yanı "Onuryzc.com" un kurulmasıydı.Koskoca bir 365 gün geçirdik ve yeni bir yıla başladık.Aslında yılbaşı kutlamak doğru bir şey değildir bunu hepimiz biliyoruz.Ama bu yeni yılın bizim için bir sebebi olabilir o da yeni bir yıla başlayacak olmamız ve Mekke'nin Fethi olması.Yeni yıla da sitemiz olarak yeni bir tasarımla girdik ve yeni yıla özel efektler ekledik.Beyaz bir tema kullandım.Ben 2014 ün okuyan kardeşlerimiz için eğitim öğretim yılında başarılı olmasını dilerim , çalışan insanlardan da aynı başarıyı dilerim.Hasta olanlar için Rabbım acil şifalar versin inşallah.2013 deki performansımın daha fazlasını umarım hepimiz 2014 de sergileriz.Yeni bir yıl olmasıyla dünya ve biz bir sene daha yaşlandık.Kutlarken bunu da düşünmek lazım.2014'e girmemizle beraber sınavlarım başlıyor.Umarım 2014 de farklı bir başarı elde ederim.Sadece ben değil umarım sizlerde ayı şekilde.Yeni bir yılın güzelliğini belli edelim.Zaten bu 2013 ün zamanları benim için tam anlamıyla bir rezaletti.Ama kaderi yargılamak bizim hakkımız değil.Hakkımız olanı almak için çabalamalıyız.Ben şimdi burada 2013 ü yerden yere vurdum da 2014 bana kendini kendini çoktan belli etti daha 24:00 geçer geçmez , yeni yıla girer girmez hastalandım.Umarım iyileşirim.

mutluyillar

Tekrar tekrar söylüyorum benim bu yazıdaki amacım yeni bir yılınızı kutlamaktı.Umarım yeni yılda her şey dilediğimiz ve istediğimiz gibi olur.Bari bu sene olsun öyle değil mi ? Bir de bir laf vardır gelen gideni aratır diye.Umarım öyle bir yıl başı geçirmeyiz.Yeni yılın mutluluğunu hepimiz hissederiz inşallah.Belkide hayatımızda önemli kararlar alabileceğimiz , hayatımızı değiştirebileceğimiz bir yıl olacaktır.Bunun için kararlarımızda emin olmalıyız.Herkese teşekkür ederim.Yazımı okuyanlara bir ayrı tabi...

Bu Yazı Hakkında Birseyler Demek İstermisiniz ?