Buraya duyuru, yenilik, tebrik, twitter akışı veya herhangi bir şey gelebilir..
Facebook | Twitter | Youtube | Google

Elcin

Elcin İçin Etkili Aramalar : - Merhaba arkadaşlar , geçenlerde babamın yeni bir televizyon almasıyla birlikte , televizyonun heybetine kapılıp bir korku filmi izleyelim dedik.İzlemez olaydık o ayrı mesele.Aslında böyle şeylere pek inanmam zaten filmin verdiği etkiyle gidip bir çok hocayla durumu konuştum doğru mudur değil midir  ? Yani hiç değilse bir bilgiye sahip olayım yanlış bilgiye sahip olanı uyarayım yoksa cidden psikolojiyi bozacak bir şey.

elcinnresim

Filmi izleyenler bilir , filmde 5 arkadaş var ve cin bunlara musallat oluyor.Bunun nedeni de musallat olan Cin'in kızına zarar vermeleri.Onuda şu şekilde anlatayım musallat olan cin'in kızı bir hayvan suretinde(filmde yılan) oluyor.Bu arkadaşlar bu yılana zarar verdikleri için cin bunların peşine düşüyor.Şimdi bakıldığı zaman insan şöyle düşünüyor.Ya yolda gördüğümüz hayvanlardan biride olabilir ? Bunu ben hocaya sordum , daha doğrusu bir kaç hocaya ve beklediğim gibi hepsinden aynı cevabı aldım.Elbet de cinler bir çok hayvan suretiyle ortada olurlar.Zaten öyle olurmuş.Yani bu yolda gördüğünüz bir tavuk da , kedi de , köpek de olabilir.Peki film deki gibi biz bu hayvanlara zarar verirsek , zarardan kastım korkutup canını yakarsak yada öldürme durumuna getirirsek bize de musallat olur mu ? Bunun cevabı da çok basit kesinlikle bize zarar vermiyorlar arkadaşlar.Zaten onun cin olup olmadığını bilmediğin için suçlu değilsin.Filmin etkisi bende şöyle oldu her yerden bir şey çıkacak gibi oluyordu.Evet itiraf ediyorum korktum.Tavsiye ediyorum izlemenizi.Amacım sizde korkun falan değil.Ki bir çok insan böyle filmlerden etkilenmiyor.Oda çok doğal bir şey.Ama gerçekten de güzel bir film.Tabi sizden de bir ricam var filmi izleyip sakın kendiniz kafanızda kurmayın yani az önce bahsettiğim gibi her hayvanın cin olduğunu düşünüp önceden kestiğiniz veya ailenizin keseceği kurbanın cin olabileceği düşüncesine kapılmayın.Ben bahsettim ayrıntılı bilgi için bir çok hoca var onlara sorabilirsiniz.Net cevap alacağınızdan eminim , zaten cevaplar sizi tatmin edecektir.

Şunu da söylemek istiyorum nasıl olsa fazla bilgi göz çıkarmaz.Bildiğim kadarıyla ve bunu bir çok hocamdan duyduğum kadarıyla hiçbir cin size zarar veremez.Gelip canınızı yakamaz veyahut da öldüremez.Onlarda sadece gözükmek istediği insanlara gözükür ve evlenebilir.Bunlardan çocukları da olabilir.Sizinle aynı bir insan gibi gözükür.Kimi de derki cin olduğunu anlarsınız eli veya ayağı dönmüştür der kesinlikle yanlış bir düşünce.Siz yinede merak ettiğiniz konularda lütfen hocalarınıza danışın.Gerekli bilgiye sahip olacaksınızdır.İzlemenizi tavsiye ediyorum.İzleyenler lütfen yorumlarınızı bizimle paylaşın.

Bu Yazı Hakkında Birseyler Demek İstermisiniz ?

  1. Biraz eski bir film ama güzel bir film. İyi paylasim admin :)

    YanıtlaSil
  2. Anca İzleme fırsatı bulabildim :) Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil