Buraya duyuru, yenilik, tebrik, twitter akışı veya herhangi bir şey gelebilir..
Facebook | Twitter | Youtube | Google

Hedeflerim neler ?

Hedeflerim neler ? İçin Etkili Aramalar : Merhaba arkadaşlar böyle bir başlık atıp bir yazı oluşturmak istedim.Aslında hayatta bir çok insanın planları , hedefleri yani genel olarak söylemek gerekirse yapmak istedikleri bir çok şey var.Bunların bir çoğu başarır kimiside başaramayabilir.Bende burada söyleyeceğim hedeflerimde başarılı olacağım anlamına gelmiyor.Ama başarmak için elimden geleni yapacağım.Zor olsa bile , hedeflerin kolay başarılacağını sanmıyorum açıkçası.O yüzden dediğim gibi uğraşmak şart. Hedeflerin zorluğuna da bağlı tabi.Burda ben gelipde size öğüt veremem.Ne biliyorum ki öğüt vereyim ? Ama bence ne olursa olsun hedeflerimizin peşinde koşmalıyız.Ama şunuda unutmamalıyız.Bir çok hedef doğru ve ihtiyacımız olan bir şey olsa bile , yanlış hedeflerde olabilir.O yüzden geleceğiniz hakkında bir hedef belirlicekseniz bence defalarca düşünün.Çünkü bir çok hedef başkasının hedeflerini yıkabilir.Planladıklarımızda kimseye zarar vermemeliyiz.

calisma

Bu rakiplerimizi üzmeyeceğimiz anlamına gelmiyor tabi ki de.Her neyse ben lafı dolandırmadan hedeflerime geleyim ;

  • Öncelikle güzel bir öğrenim hayatım olsun isterim.Bunun için güzel okullara gitmek isterim.Kendi başarımı sağlamak için.

  • Meslek olarak Elektrik Mühendisliğidir.Aslında hevesliyim bu konuda.

  • Güzel bir evim , arabam olsun bir yuvam olsun isterim.Kim istemez ki değil mi ?

  • Sağlam bir iş hayatım olsun istiyorum.Tercih edilen biri ve bir çok iş imkanına sahip biri olmak isterim açıkçası.

  • Zamanla kendi işimi kurmak istiyorum.Seçilen bir insan olmak istiyorum.Adımı duyurup çok daha büyümek isterim.

  • Aslında birazda hobi olarak güzel bir lokanta kurmak güzel olur.Hani şöyle boğaza nazır.

  • Evcil hayvanlarım olsun isterim.Köpek , kedi , at ,  kuş  , tavşan ve bir çok evcil hayvan.

  • İnternet de güzel bir forum sitesi kurmak istiyorum yada haber sitesi de olabilir.Çok güzel olacağını düşünüyorum.


Aslında    burada   yazdıklarımın  hiç  biri   ulaşılamayacak   hedefler  değil. Hepsini   başarabileceğimi düşünüyorum.En başta da dediğim gibi bunu için çok çalışmak ve azimli olmak şart.Pes etmemek gerek.

Bu Yazı Hakkında Birseyler Demek İstermisiniz ?

  1. Güzel bir konu olmuş. Her şey bir yana hedeflerin olması gerçekten de güzel.İnşallah hedeflerini başarırsın ne diyeyim :)

    YanıtlaSil
  2. izin verirseniz sizle izmitte konuşmak istiyorum

    YanıtlaSil
  3. Eyvallah saolasın :) Yorumun için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. Seve seve berk bey :D

    YanıtlaSil