Buraya duyuru, yenilik, tebrik, twitter akışı veya herhangi bir şey gelebilir..
Facebook | Twitter | Youtube | Google

Göz ve Dudak Rengi Degistirme

Göz ve Dudak Rengi Degistirme İçin Etkili Aramalar : - - - - - - - - - - Merhaba arkadaşlar "#kisabirsureyoktum" konumda da bahsettiğim gibi yeni bir mikrofon alınca hemen video çekmeye başladım.Söylediğim gibi Onurla Bilgisayar'da nın Photoshop Serisinin 4.bölümünü çektim.Bu videomda Göz ve dudak rengi değiştirmeyi gösterdim.Bu yöntemle aslında videoda bahsettim ama tekrar söyleyeyim siyah beyaz olan fotoğraflarınızı renklendirebilirsiniz.Video hakkında yorum yapmak istiyorum ; bana kalırsa gerçekten de yararlı bir video oldu.Bir çok kişinin özellikle "Facebook" ve "Twitter" a yükleyecek oldukları fotoğrafları düzenlemek de yardımcı olacaklarını düşünüyorum.

Bundan sonra okuldan vakit bulundukça daha çok video çekmek istiyorum.Oyunlar hakkında videolara girişeceğim inşallah.Ama bilgisayarım bunu pek kaldırmıyor.Bende elimden geldiğince video çekmeye devam edeceğim.Photoshop hakkındaki videoların yararlı olduğunu düşünüyorum.Devamı gelirse bir çok kişi faydalanabilir.Bu beni de çok mutlu edebilir , sizlerden tek istediğim videolara yorum yapmanız.Desteklerinizi bekliyorum başka hiçbir şey istemiyorum.Şuana kadar çektiğimiz tüm videolarımız da ki sorunlarınızı iletişimden iletebilirsiniz , istek videolarınızı elimden geldiğince çekmeye çalışacağım.

Bu Yazı Hakkında Birseyler Demek İstermisiniz ?