Buraya duyuru, yenilik, tebrik, twitter akışı veya herhangi bir şey gelebilir..
Facebook | Twitter | Youtube | Google

Yan Menü Yapimi

Yan Menü Yapimi İçin Etkili Aramalar : Siteniz için yan menü yapımı işte bu videoda arkadaşlar.Uzun süre konu gelmedi.Konuları başladık videolara da başlayalım dedik.Aslında kısa bir süre sonra daha hızlı konular ve videolar gelecek.Bir kaç projelerimizde var umarım istediğimiz gibi olur her şey.Videoda anlayamadıklarınızı iletişim bölümünden veya yorum alanından sorularınızı sorabilirsiniz.
Dreamweaver-CS3-Temel-Eğitimi

 

 

Aynı zamanda video da dediğim gibi , kullandığım program Adobe Dreamweaver CS3.Şimdi bir çoğunuz sorabilir neden CS3 ? Neden CS 6-8 DEĞİLDE 3 ? Sebebini şöyle söyleyeyim.Kullandığım Adobe Dreamweaver CS3 programının boyutu 131 MB. Hem az yer kaplıyor hemde taşınabilir program.Çok rahat her bilgisayar da kullanabilirsiniz.Kurmanıza gerek yok.Belleğinizde taşıyın her bilgisayarda tek tıklamayla açılıyor.Bunun için programa ihtiyacı olan varsa yorumda veya iletişimde belirtebilir en yakın zamanda onuda paylaşabilirim.Yeter ki siz isteyin.Sizlerden maddi bir şey istemiyorum , manevi boyutunda da sadece bir yorum. Bunu hak ettiğimi düşünüyorum.Tabi kide yinede sizin düşünceleriniz.Umarım beğenirsiniz İyi seyirler.

İstek videolarınız varsa elimizden geldiğince çekmeye çalışırım.Yakında Minecraft serileri de gelecek inşallah.Sizlerden tek ricamız bir yorum dediğim gibi fazlasını istemiyorum.Elimden geldiğince daha güzel şekilde devam edecek bu seriler.Sadece sizin istemeniz yeter.

Bu Yazı Hakkında Birseyler Demek İstermisiniz ?

  1. Çok yararlı bir paylaşım olmuş başarılar :)

    YanıtlaSil
  2. Kolay bir şekilde gösterdim işe yarayabilir. :) Saol bu arada.

    YanıtlaSil
  3. Başarılı anlatım olmuş. Dediklerinizi yaparak çok basit yan menü oluşturulabilir. Teşekkürler Onur Bey.

    YanıtlaSil
  4. Asıl ben teşekkür ediyorum bu güzel yorumunuz için.Elimden geldiğince bu şekilde videolar gelecektir :)

    YanıtlaSil
  5. Ya .tr.gg sitem var benim bir menü yapmıştım orada çok güzel durdu.Anlatım gerçekten de hoş :)

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel.Yardım edebildiysem ne mutlu bana :)

    YanıtlaSil
  7. Gerçekten de yaradıysa ne mutlu bana :)

    YanıtlaSil
  8. Tebrikler, hayırlı olsun yeni serin...

    YanıtlaSil
  9. Teşekkür ediyorum :)

    YanıtlaSil
  10. Gerçekten faydalı bir paylaşım olmuş :) Bilmeyenlerin çok işine yarayacaktır :)

    YanıtlaSil
  11. Çok teşekkür ediyorum , inşallah işe yarar :)

    YanıtlaSil
  12. Bazı temalara çok yakışıyor. Bende temamda kullanıyorum. Tesekkurler konu için.

    YanıtlaSil
  13. Asıl ben teşekkür ederim yorumun için :)

    YanıtlaSil